آیهان جووووووونآیهان جووووووون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

آیهان گل پسرمون ** AYHAN HAGHI

*** آیهان بیا با هم آواز بخونیم ...

1393/3/28 17:04
926 بازدید
اشتراک گذاری

آیهان جونم             

ان شاالله   یکم که بزرگ تر بشی                   

     به امید خدا                  

 با هم شروع میکنیم به            

         یادگیری انگلیسی                    

 

 

                                 

 

 

 

                           

 

 

 

 

                

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

فروشگاه می هی
28 خرداد 93 17:26
سلام آیهان جون بیا ساعت های ما رو تماشا کن و لذت ببر اگه دوست داشتی سفارش بده
مامان الی و محیابانو
30 خرداد 93 19:24
آره منم خیییلی به فکر آموزش زبان هستم...ولی نمیدونم از کی و با چه سیستمی شروع کنیم بهتره؟شما اطلاعات دارین؟
مامان آرزو ** بابا سعید
پاسخ
سلام خاله من بیشتر در نظر دارم با کارتونهای انگلیسی شروع کنم مخصوصا بسته کارتونی magic english بعدا فلش کارتهای تصویری زبان ...
مامان اهورا (نرگس)
31 خرداد 93 11:32
بله زبان رو باید از سنین خیلی پایین شروع کرد... به امید موفقیت آیهان جون.
مامان ساناز
31 خرداد 93 14:54
آرزو جان وب قشنگي داري گل پسرتو ببوس
مامان پریسا
31 خرداد 93 17:16
خیلی خوبه، من شنیدم بچه ها ال قبل از شیش سالگی می‌تونند چند تا زبان روبیاموزندولیهر چی بزرگتر می شند این فرایند سخت تر میشه
عاطا(دختر خاله)
31 خرداد 93 21:03
آخِی چقد شما نازی ب منم سربزن... ماشالله ب شما عزیزمی