آیهان جووووووونآیهان جووووووون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آیهان گل پسرمون ** AYHAN HAGHI

*** دنیای ما ...

1393/2/23 11:48
277 بازدید
اشتراک گذاری

 

** آیهان **       

       

** تموم  دنیامون **       

       

** لبخندت  مسکن خستگیهامون **        

       

** خنده پاک تو امید به آینده مون **          

    

** خوشبختی تو آرزوی  قلبی مون **         

       

** سالم  و  شاد   بودنت **                  

       

** همیشه ایام **         

      

    ** دعای هر روز نمازمون *            

 

              

  

             

           

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان ایلیا
19 اردیبهشت 93 19:06
سلام ماشالله به این گل پسر خوشگل و شیرین خدا حفظش کنه براتون.. فک کنم پسر من 5 روز از آیهان شمابزرگتر باشه.. به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم..
مامان ایلیا
20 اردیبهشت 93 0:12
ممنون مامانی.. شماهم با افتخار لینک شدید.
مامان شیرین
20 اردیبهشت 93 17:50
گل پسرتون خیلی نازه. من با اجازه شمارو لینک کردم. به ما هم سر بزنید.
باران قاصدک
21 اردیبهشت 93 6:44
سمیه
21 اردیبهشت 93 22:51
ماشاالله چه پسر نازی خدا حفظش کنه منظورت از دوست بودن لینک کردنه؟ چشم من لینکتون کروم
هانیه مامان پارسا کوچولو
22 اردیبهشت 93 1:07
مارال چوخ دوزلو گولوبسن پاسخ :