آیهان جووووووونآیهان جووووووون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آیهان گل پسرمون ** AYHAN HAGHI

ورود به شش ماهگی ...

1392/6/3 20:59
809 بازدید
اشتراک گذاری

   ***  فرمانروا   آیهان  ***     

و     

ورود به  ماهگی    ...

 

 

کی  ؟؟؟  من   ؟؟؟

 

 

 آره   ...  تو  ... قند  عسلم

 


 

 

 

صبر کن یکم فکر کنم   !!!!!!!

 

 

 آهان  داره خوابم میاد  ...    هااااااااا

 

 

تازه گی ها موقع خواب ...

این شکلی میخوابی  آیهان جونم

  ** مدل خواب ماهگی  **       

 

 

 

جه جالب ...

 

 

  ***  ماشاالله  ***

 

 ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهره مامان بارسین
5 شهریور 92 1:22
هزار ماشاا... به تو گل پسر . 6 ماهگیت مبارک عزیز دل خاله با عرض معذرت , اما دیگه نمی تونم مقاومت کنم ,بابایی از طرف من لپاشو گاز بگیرید


سلام خاله ممنون از لطف شما چشم
مامان آرتین
9 شهریور 92 17:05
6 ماهگیت مبارک عزیزم ایشالا تولد یک سالگیت

ممنون خاله
خاله فاطیه آیهان جوووووووون
10 شهریور 92 2:57
به به! خوش به حال آیهان با این بابای خلاقش..
ای مطلبم وااااااااااقعا جالب بود....خیلی خوشگل شده......
آورین به این خلاقیت


سلام خاله فاطمه ممنون از لطفتون
الهام مامان محیا
11 شهریور 92 18:48
سلاااااااااااام
بالاخره آیهان جونی نیم ساله شد

مبارک باشه عزیزم
عکسهات هم خیلی قشنگ شده.
راستی مامانی ات چرا براش نظر خصوصی گذاشتم جواب نداد؟؟؟

سلام شرمنده آرزو پیامتون رو ندیده حتما بهش خبر میدم تاخیر از طرف من بود شرمنده و ممنون

مامان اهورا
12 شهریور 92 0:21
سلام بابای آیهان.همسر منم آذری زبانه.به افتخاره همه ی آذری زبان ها

با اجازه ما شما رو لینک می کنیم.شما هم اگه دوست داشتین این کارو بکنید...
به ما هم سر بزنید


سلام ماشالله به اهورا جون ما هم لینکتون کردیم خوش باشید
سحر(آبجی محمد طاها)
12 شهریور 92 11:14
مبارکههههههایشالله600000ماهگیت
الهام مامان محیا
16 شهریور 92 14:02
ما آپیم
مامان فهیمه
24 شهریور 92 10:20
عزیزم چه نی نی خوشمزه ای ماشالله,6ماهگیت مبارکخدا حفظت کنه




مرسی خاله خوبم


مامان فهیمه
24 شهریور 92 10:43
عزیزم من شمارو لینک کردم